יום שישי, 13 בדצמבר 2013

הסרט "מרי פופינס"

אני רוצה לשתף אתכם בסרט שראיתי.
הסרט נקרא "מרי פופינס" בואו אספר לכם.
הסרט מתחיל במשפחה עשירה ובמטפלת שלהם.
המטפלת התפטרה, הילדים לא היו בבית,כאילו נאבדו.
אמם התקשרה למשטרה אבל בחור אחד מצא אותם , אם אתם חושבים שהוא סתם אז הוא לא , עוד תראו.
הם חיפשו מטפלת , הגיעו המון מטפלות מכל הארץ.
הרוח השתנתה ופתאום כל המטפלות התעופפו משם והגיעה בתעופה מטפלת מהשמיים.
כשהעובדת בבית פתחה את הדלת היא נדהמה שרק מטפלת אחת הגיעה.
( אתם יודעים שזה לא נכון הן עפו ברוח)
היא הייתה אישה יפה ומסודרת וקראו לה "מרי פופינס" (זה השם של הסרט, איזה קטע !!!!)
היא הגיעה לחדרם של הילדים (היה ילד וילדה)  והוציאה מתלה מעלים ענקי מהתיק הקטן שלה,
הילדים הופתעו!!!
היא אמרה:" כשהרוח תשתנה אני אלך".
אחר כך הם סידרו את החדר, נחשו איך, בקליק אצבעות.
אחר כך הם יצאו לטייל וראו את האיש שסיפרתי לכם בהתחלה.
הוא צייר ואמר:" הוו זאת מרי פופינס איתה ילדים, יהיה נורא מהנה."
הוא ניסה לקפוץ לתמונה שהוא צייר יחד עם הילדים אבל לא הצליח , רק  עם מרי פופינס.
הם קפצו לשדה פרחים , מקום מאוד ירוק.
הם הגיעו לקרוסלת סוסים והאיש אמר:" טוב להסתובב, רק להסתובב"
"אז בואו נטייל" ואז הסוסים התחילו לצאת מהתמונה ולטייל אך באמצע הטיול הם יצאו מהתמונה כי היה גשם.
יום אחרי זה אביהם לקח אותם לעבודתו, הבנק.
כשבאו לבקר מנהל הבנק ביקש מהילד להביא את הכסף , לשים בבנק
הוא התנגד אבל המנהל חטף לו את הכסף מהידיים.
הילד התחיל להכות אותו והייתה מהומה בבנק.
עוד יום אחרי זה אביו של הילדים פותר והוא התחיל להתנהג משוחרר ובאותו הזמן מרי פופינס הלכה
אבל הילדים שאלו אותה :" למה , את לא אוהבת אותנו?"
" אני לא יכולה לאהוב כל אחד שאטפל בו , גם אמרתי שכשהרוח תשתנה אני אלך לא?"
הם היו מאוד עצו מאוד אבל גם שמחו , לא בגלל שמרי פופינס הלכה אלא בגלל שאבאב שלהם יותר משוחרר
והוא משחק איתם.
אני ממליצה לכם לראות את הסרט כי הוא מלא בקסם והפתעות.





2 תגובות:

  1. לורי היקרה
    אני אוהב את הדבר היפה שאת
    כתבת עליו אני רציתי להגיב ראשון כי שמעתי על
    הסרט הזה וריצתי
    שאחרים יחשבו אני מרוצה שכתבת
    את הדבר הזה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עמית אני מאוד שמחה שהגבת לי

      מחק