יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

הסרט "פרסי ג'קסון וגנב הברקים"

אני רוצה לספר לכם על סרט שראיתי שנקרא "פרסי ג'קסון".
הוא התחיל בילד תיכון רגיל שנקרא פרסי.
אחרי הבית ספר הוא פתח את דלת חדרו ופתאום מפלצת התפרצה ואמרה:"הבא לי את הברקים!!!"
הוא תפס בפרסי וכמעט חנק אותו.
הוא לא הבין מה קורה ואז אמא שלו התפרצה לחדר והמפלצת נעלמה.
אמו של פרסי אמרה:" ברח, הרחק מכאן עם חברך".

חברו היה ילד עם רגל שבורה וקביים.
כשהם ברחו חברו של פרסי הוריד את מכנסיו והתברר שהוא היה חצי שור.
(גוף של בן אדם ורגליים של שור)
הם הגיעו ליער עם המון יצורים  קסומים שמתרים,
הוא טייל וראה את המנהל שלו שהיה בעצם חצי סוס.

המנהל צירף את פרסי לקבוצה והתחילה תחרות.
היה צריך לקחת את הדגל של הקבוצה השנייה.
כשהוא כמעט הגיע הוא נלחם בנערה, ניצח ולקח את הדגל.

בערב כשאכלו מסביב למדורה ושוב אותה מפלצת הגיעה
כמו בחדרו.
אבל הפעם היא אמרה:" הבא לי את הברקים אבל אם לא תביא לי אני אהרוג את אמך!!!".
הוא יצא לחפש את אמו עם חברו והנערה.
הם אבדו את דרכם ומצאו את עצמם בצמחייה נטושה.
פתאום הגיעה אישה ואמרה:" ברחו מדוזה מגיעה"
ואז הם הרגו אותה בעיניים עצומות.
הם יצאו מהצמחייה ומצאו בית נטוש שם הייתה אמו
והמפלצת נלחמה בו ומהמגן יצאו הברקים.
המפלצת לקחה את הברקים וברחה.

אני לא אספר לכם את הסוף תצטרכו לראות לבד.
אני ממליצה לכם לראות את הסרט כי הוא מלא בהרפתקאות וקסמים.


תגובה 1:

  1. ללורי היקרה...
    אהבתי מאוד את הכתיבה שלך, לא קראתי את הספר אבל לפי התאור שלך אני רוצה לקרוא אותו וכבר ליראות את הספר, אמרתי לך כבר שאת כותבת יפה?,
    ממני ענבר.

    השבמחק