יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

אפיון הדמות של פצפונת



ניתן לתאר את תכונותיה של פצפונת בדרכים שונות...
פצפונת נמוכה והיא לומדת בתיכון.
בת יחידה ומאוד עשירה.
אבא שלה מנהל מפעל למקלות למבוגרים וזקנים.
יש לה שתי מטפלות אחת ברטה השמנה שמכינה אוכל
ואחת שמכריחה אותה למכור גפרורים בלילה.
היא ילדה גרמנית ואמה תמיד יוצאת ומכירה מפורסמים מגרמניה. אמה אף פעם לא נתנה לה תשומת לב.
היא יכולה להיות מאוד נחמדה כמו שהיא מתנהגת לנהגה.
היא יכולה גם להיות מאוד חוצפנית כי כשהיא הגיעה לבית ספרו של אנטון בחדר המורים
היא שאלה מורה:"טעים ?" בחוצפנות. פצפונת גם מסתורית מאוד כשאמרה למר ברמזר:"כל מה
שהיה בינינו אל תספר לאנטון".פצפונת מאוד נחמדה ומנומסת כשדיברה עם מר ברמזר.
היא הקלה מאוד על אנטון כי מר ברמזר התחיל לעזור לאנטון והתעניין בחייו.ניתן לומר שפצפונת
היא דמות מעניינת ועשירה מאוד.
אני ממליצה לכם לקרוא את "פצפונת ואנטון" של אריך קסטנר.

6 תגובות:

  1. לורי היקרה
    אהבתי את הבלוג שלך בגלל שכתבת המון תאורים של פיצפונת וכתבת שפיצפונת היתנהגה יפה לנהג שלה יש לי שאלה האים ביתחילת הסיפור שלך פיצונת היתה נחמדה ובהמשך חצופה ולא נחמדה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה שיראל ואני לא הבנתי את השאלה אז תספרי לי

      מחק
  2. לורי היקרה
    אהבתי את הבלוג שלך הוא היה מענין.
    אהבתי את הסגנון שכתבת את האיפיון של פצפונת

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אורן גם אני נהניתי לקרוא את פצפונת ואנטון שלך

      מחק
  3. הכתיבה שלך מדימה מעניינת נהנתי לקרוא

    השבמחק
    תשובות
    1. אריאל היקר...
      תודה על התגובה אני ממליצה לך להסתכל לשל כולם או פחות כי של כולם יפה

      מחק