יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

בחירות למועצת התלמידים

אני רוצה לשתף אתכם בבחירות למועצת התלמידים.
כשסיפרו לנו שיהיו בחירות התחלתי לשאול ילדים אם הם רוצים לנסות להיבחר למועצת התלמידים והרוב ענו כן.
הכיתה הייתה אמורה להצביע לילדים שעשו מצע. מצע הוא כמו דף או מצגת שמראים למה צריך לבחור בנו.
בבית הספר הוברמן לא רק מראים מצגת אלא צריך לעמוד לדבר ולשכנע את התלמידים לבחור בי.
היה צריך לבחור ארבעה ילדים שאתם רוצים שיהיו במועצת התלמידים.
אני בחרתי בעצמי ובעוד שלושה ילדים.
כשהודיעו לנו חברה שלי ואני שמחנו כי שתינו עלינו לשלב השני. הגיעו גם עוד שני בנים אבל אני לא יודעת מה הם הרגישו.  השלב השני היה הייד פארק שזה אומר לעמוד ולהסביר לכל שכבת ד' את מצע הבחירות הבחירות שלי.
אפשר לחלק מדבקות ,סוכריות וגם להראות את המצע שלך.
בנאום שלי סיפרתי למה צריך לבחור בי. אני חושבת שהצלחתי. השלב הבא היה כאשר הכיתה הלכה לחדר עם קלפי.
לקחנו פתק ושמנו במעטפה. אלו היו הבחירות.
עדיין לא ידוע מי יהיה אבל אני מקווה שזאת אני.


2 תגובות:

  1. לורי היקרה
    אהבתי את הכתיבה שלך ואת ההוראות שלך
    איך בוחרים למועצת התלמידים

    השבמחק
  2. אורפז היקרה
    תודה על המחמאה
    גם אני כתבתי לך ואני מקווה שתעני לי כי גם אני שלחתי לך תגובה לא זוכרת על מה אבל תסתכלי

    השבמחק