יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

חוויה לפארק נחשונית

אני רוצה לשתף אתכם בחוויה שחוויתי עם משפחתי בפארק נחשונית.
ביום חמישי הלכתי לפארק נחשונית.
הגענו לשם עם בת דודה שלי מאוד מוקדם.
זה היה טוב כי אז לא היו תורות. אני עליתי על הקרוסלה
ואז אני ובת דודה שלי הלכנו לקרטינג זוגי.
אחר כך עשינו מרוץ.
כשסיימנו הלכנו  אל עולם המים.
כשהגענו דבר ראשון עלינו על המגלשות המים הקטנות ואז על הגדולות.
בפעם הראשונה שעליתי כעל אחת המגלשות הגדולות מאוד פחדתי
וכשהתגלשתי צרחתי!!!!!!!!! וגם בפעם השנייה. אחר כך הלכנו
לברכות ושחיתי המון.
התארגנו הביתה אבל המשפחה שלה הגיעה אלינו ואכלנו יחד במסעדה
אחר כך הגענו אלי הביתה ושיחקנו.
אני ממליצה לכם ללכת לנחשונית כי ממש נחמד שם ומאוד מפחיד.\


13 תגובות:

  1. מאוד אהבתי את הכתיבה שלך ואת התמונה שפרסמת
    וגם אני עליתי על המגלשות וזה ממש כיף

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקיר גם לי היה נחמד לקרוא את דיאלוג הבוקר שלך

      מחק
  2. לורי היקרה
    אהבתי את החוויה שרשמת ואהבתי את ההמלצה שלך ואני מקווה שגם אני ילך לשם מתישהו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקיר גם לך היה נחמד לראות את הדיאלוג בוקר

      מחק
    2. ולריה היקרה..
      גם אני אהבתי את המגלשות אבל הם גם מפחידות.
      טיפ: כדאי לעצום עיניים

      מחק
  3. לורי היקרה,
    כשאיתי בפארק נחשונית רציתי לעלות למגלשות וכשה הגיע התור שלי פחדתי ולא רציתי הייתי חייבת לרדת אז כשה ירדתי צרכתי ובכיתי ממש הרבה

    השבמחק
  4. לורי היקרה,
    כשאיתי בפארק נחשונית רציתי לעלות למגלשות וכשה הגיע התור שלי פחדתי ולא רציתי הייתי חייבת לרדת אז כשה ירדתי צרכתי ובכיתי ממש הרבה

    השבמחק
    תשובות
    1. לא היית צריכה לפחד גם אני פחדתי אבל זה כיף לצעוק ולהתגלש על המגלשות

      מחק
  5. לורי היקרה
    אהבתי את הסיפורים הקצרצרים על כל מתקן

    השבמחק
  6. אדם היקר..
    תודה שאתה מגיב לי על החוויה
    מצפה שתגיב בעוד כתיבות שלי

    השבמחק
  7. לורי היקרה
    גם אני הייתי בנחשונית אבל חסר
    משהו חזק אבל השקת נשמה
    וזה סביר

    השבמחק
  8. עמית היקר..
    תודה על התגובה
    מצפה שתגיב לי בעוד רשומות

    השבמחק