יום חמישי, 27 בפברואר 2014

טורניר כדורגל ד'3 נגד ד'2

אני רוצה לספר לכם על טורניר כדורגל של ד'3 נגד ד'2.
הטורניר היה בבית הספר בחצר האחורית.
כבר לפני המשחק אני והבנות כבר התחלנו לעודד.
אחרי יומיים של הכנות היו הרבה פוסטרים,ו 5 פוסטרים ענקיים.
לעומת זאת ד'2 לא הכינו כלום אלא רק עודדו.
בקושי שמעו את ד'2, רק אותנו שמעו, שמענו חרוזים כמו:"
ד'3 האלופה מנצחת כל קבוצה!!! או ד'3 האלופה, תנו כפיים ב'קשה,
המורה הכי טובה, חן חניתה אלופה!!!"
המשחק היה מעניין, לא הבנתי כלום אבל כשהשחקנים עשו גול 
כולם צעקו:"גול!!!"
ניצחנו 4:0.
כל הכיתה צעקה שניצחנו.
כל הכיתה קיבלה סוכריה.
ממש נהניתי ובטוח ניצחנו בגלל שעודדנו.


4 תגובות:

  1. ללורי היקרה...
    אני אוהבת מאוד את הכתיבה שלך ,היא ממש יפה לדעתי.

    השבמחק
  2. ללורי היקרה
    ממש אהבתי את הכתיבה שלך בנוגע למשחק הכדורגל, היא ממש מדוייקת!!!
    אני כתבתי כמוך ואני בטוחה שאין מישהו שכתב יותר טוב ממך,
    ממני ענבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. ענבר החמודה...
      תודה על זה שהגבת לי ולדעתי את כתבת מצוין קראתי את הכתיבה שלך על הטורניר ואת כתבת מצוין.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      (לפי דעתי)

      מחק