יום חמישי, 27 בפברואר 2014

אתר החרמון

אני ממליצה לכם לבקר בחרמון.
הר החרמון הוא ההר הכי גבוה בישראל.
אתר החרמון הוא אתר תיירות והוא נגישי.
אתר החרמון נמצא בצפון - מזרח של ישראל.
דרכי הגישה לחרמון הם מכונית או רכבת.
העונה המתאימה ביותר לבקר בחרמון היא החורף כי בחורף יש שלג.
כניסה למבוגר עולה 49 ש"ח כניסה לילד עולה 42 ש"ח.
כדאי לקחת לאתר החרמון בגדים חמים כמו מעיל, מגפיים, וכובע.
בחרמון יש המון פעילויות כמו: הבייק פארק, פארק האופניים.
הפארק פתוח לכולם, הוא נפתח ב- 9:00 ונסגר ב- 16:00.
עלייה חופשית עולה 130 ש"ח,
מ- 12:30עד 16:00 עולה 85 ש"ח,
ומעל 15 איש 110 ש"ח.
כדאי לבקר בחרמון כי יש  שלג, בשלג אפשר לבנות איש שלג ולתקוע
בו גזר בתור אף.
אני בטוחה שתוכלו להנות מהבייק פארק.
אם אתם רוצים ליצור קשר תתקשרו למספר- 03-606-0640.
לא הייתי בחרמון אבל חקרתי עליו והוא נשמע מעניין וגם מהנה.

5 תגובות:

  1. ליוליה היקרה,אהבתי מאוד את הכתיבה שלך היה הייתה מאוד מעניינת

    השבמחק
  2. ללורי היקרה...
    אהבתי מאוד את הכתיבה שלך בנוגע להר החרמון, מאוד נהנתי לקרוא אותה,
    למרות שהייתי כבר בהר החרמון, יש לי חשק לנסוע אליו עכשיו בזכות ההמלצה הנהדרת שלך, מאחלת שתכתבי עוד המלצות נהדרות כאלה וגם יודעת,
    ממני ענבר

    השבמחק
    תשובות
    1. ענבר היקרה.....
      תודה שהגבת לי.
      אני מחכה הרבה זמן שיגיבו לי

      מחק
  3. ללורי היקרה...
    אהבתי מאוד את הכתיבה שלך בנוגע לחרמון

    השבמחק