יום שלישי, 25 בפברואר 2014

יום עם שיפ

אני רוצה לספר לכם על חוויה כשלקחתי את הלפרקון.
אתם בטח שואלים מה זה לפרקון?- זה שדון אירי.
כל ילד לקח בתורו את הלפרקון הביתה, לחוגים, לאתרי בילוי, לחגוג שבת עם המשפחה ועוד...
הפעם הגיע תורי. כשלקחתי את הלפרקון שחקנו במשחק.
הראיתי לו איך סורגים עם הידיים ויצא לנו צעיף מרהיב.
התלבשנו, אכלנו ויצאנו לחוג טניס.
אחרי האימון שיחקתי נגד שיפ וגם איתו.
הלכנו למסעדת spaghetim ואכלנו עוגה.
הלכנו לקולנוע,שם ראינו את "גשם של פלאפל 2"בסרט מסופר על מכונה שיצרה אוכל חי ממים. צ'סטר המדען (הוא לא הממציא של המכונה) לקח את כל הצוות שלו ואמר לאנשי העיר:"ברחו מהאוכל המפלצתי, אביא אתכם למקום מבטחים!!"
כשעברו צ'סטר ביקש ממי שהמציא את המכונה לבוא לחסל אותה.
בדרך הוא ראה חיות קטנות והתברר שצ'סטר רשע.
בסוף אנשי העיר חיו עם החיות.
אני ממליצה לכם לעשות יום כיף כמו שעשיתי

4 תגובות:

  1. ללורי היקרה...
    אני נהנתי עם שיפ כמו שאת נהינת ולפי איך שתיארת אני רוצה כבר ליראות את הסרט גשם של פאלפל 2 לאכול במסעדה" ספגטי " ולשחק איתו טניס.
    אני בטוחה שהוא נהנה,
    כל הכבוד לך על הטיוטה המדהימה
    מימני ענבר.

    השבמחק
  2. ללורי היקרה...
    אני מאוד אהבתי את הכתיבה שלך,יש שם הרבה סימני פיסוק,זאת הייתה כתיבה לא קצרה מדי ולא ארוכה מדי ולדעתי זה היה תיבה טובה מאוד.

    השבמחק